2/15/2016

przeczytaj to swoim rodzicom.

Nie ukryje tych prostych słów których czasami nie potrafię Ci powiedzieć. Chociaż mnie denerwujesz [ bo nie ukryje że nie ] to i tak jesteś przy mnie. Jesteś przy mnie kiedy Cię potrzebuję, gdy mam problemy zawsze umiesz mi pomóc. Fakt faktem że często nie mamy dla siebie dużo czasu by spokojnie przysiąść i porozmawiać ale wiedz że zawsze Cię Kochałem i Kochać będę bez względu na to jak nasze relacje będą wyglądać, ponieważ jak wszyscy normalni ludzie raz się kłócimy raz śmiejemy - taka natura człowieka. Wiem też że sam osobiście mocno Cię denerwuje - za co Przepraszam, jednak Bóg dał nam taką cechę z której każdy musi nauczyć się korzystać, Bóg dał nam wybaczanie a ja cieszę się że mimo trudności jakie napotykamy wciąż potrafimy sobie przebaczyć.
Wiem że rodziców się nie wybiera ale jeśli Ty i Tata, jesteście moim darem to jest to najpiękniejszy dar jaki mogłem dostać od kogo kolwiek i za co kolwiek... Dziękuję...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz :)